خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج

مولف (پدیدآور) :

محمد عباس عطائی اصفهانی


قیمت پشت جلد: 760000 ریال
قیمت برای شما: 722,000 ریال 5 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402

توضیحات

ازدواج سنت و رسم دیرینه و زیبای پیامبر و دین مبین اسلام است که قرآن و اهل بیت، پسران و دختران را به ازدواج تشویق می کنند.

اما در این میان در کتاب "دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج" تلاش شده است تا صحبت هایی خودمانی با دختران صورت گیرد و به مباحث مهم پیرامون ازدواج و مسائل آن به صورت ساده و شیوا پرداخته شود.

پیشنهاد ما: کتاب امواج اراده ها

معرفی کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج:

همانطور که از نام کتاب پیداست مخاطب اصلی ما در این کتاب، دخترانی هستند که آماده پیوند مقدس ازدواج می شوندو می خواهند به جای اینکه خودشان در مسئله ازدواج دچار خسران ومایه عبرت سایر دختران شوند، از عبرت های دیگران درس گرفته، از جوانی خود نهایت لذت را برده و فرصت طلایی را که چه بسا در جلوی راه آنها قرار میگیرد از دست ندهند.

یعنی با خواندن و آگاهی از مطالب این کتاب که برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام است، حتی المقدور از بسیاری از  اشتباهات بزرگی که از سوی دختران ساده اندیش، سبک مغز و یا کم بهره از مسائل حقیقی ازدواج سر میزند، جلوگیری نمایند و آینه عبرت دیگران نشوند.

بنابراین کتابی  که در اختیار شما قرار گرفته برای دختران فرهیخته نوشته شده که در حقیقت مسلمان و پیرو قرآن و عترت طاهره هستند. برای خرید محصولات فرهنگی هم می توانید وارد این سایت بشوید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس