خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 3000000 ریال
قیمت برای شما: 1,080,000 ریال 64 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: دوشنبه 14 خرداد 1403

توضیحات

پول، شهرت، اعتبار و خوشبختی در انتظار کسانی است که آمادگی لازم برای داشتن آن را داشته باشند. بلکه عامل اصلی ثروت، اندیشه است. پس "بیندیشید و ثروتمند شوید". ممکن است بپرسید که این چیزها را از کجا می دانم؟ با خواندن کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" به پاسخ سوال های خود دست خواهید یافت.

این کتاب یکی از محبوب ترین کتاب های توسعه شخصی و خودسازی در تمام دوران، بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، راز دستیابی به ثروت که از داستان های موفقیت بزرگانی مانند اندرو کارنگی، هنری فورد، توماس ادیسون و دیگر میلیونر های زمان خود استخراج شده است را به شما ارائه می دهد. باید بدانید که دستیابی به ثروت دور از دسترس شما نیست و هنوز هم می توانید همانی باشید که در آرزوی آن هستید.

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید:

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید:

کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" یکی از پرفروش‌ترین و معروفترین کتاب‌های توسعه شخصی و موفقیت است که توسط ناپلئون هیل در سال 1937 نوشته شده است.

این کتاب به شما روش‌ها و استراتژی‌هایی را آموزش می‌دهد که در راستای تحقق ثروت و موفقیت شخصی کمک شایانی خواهد کرد. کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" بر اساس پژوهش‌های 20 ساله ناپلئون هیل با بیش از 500 میلیون دلار ثروتمندان و نابرابری‌های اقتصادی انجام شده است.

این کتاب قبول واقعیت است که روش‌هایی برای فکر کردن و عمل کردن متفاوت بین کسانی که ثروت و موفقیت زیادی دارند و کسانی که ثروت و موفقیت کمی دارند، وجود دارد. "بیندیشید و ثروتمند شوید" یک راهنمای جامع و عملی است که شما را به نحوه‌ی تغییر فکری و اعتقادات خود می‌آموزد تا به سمت ثروت و موفقیت منتقل شوید.

این کتاب علاوه بر کارکردهای مالی، به شما همچنین راهبردها و تمرین‌هایی را معرفی می‌کند که به شما کمک می‌کند روحیه، انگیزه و قدرت عمل در مسیر رسیدن به موفقیت را تقویت کنید.

من به شما توصیه می‌کنم که این کتاب را بخوانید اگر شما در زمینه‌ی توسعه شخصی و موفقیت علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بهترین‌ها را از جوانب حرفه‌ای و شخصیتی خود بیابید. آن را به عنوان یک منابع الهام‌بخش برای راهنمایی شما در مسیر تحقق رویاهایتان توصیه می‌کنم.

چرا باید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را بخوانیم:

کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" به طور خلاصه در مورد راهکارهایی است که برای تحقق ثروت و موفقیت شخصی مؤثر است. در این کتاب، ناپلئون هیل به مطالعه و تجزیه و تحلیل زندگی و کسب و کار 500 میلیونر معاصر پرداخته است و الگوها و اصول مشترکی را کشف کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از فصل‌های اصلی کتاب را برای شما آورده‌ام:

1. هدف گذاری: متوجه شوید چه چیزی را میخواهید و با نیت قوی و هدفمند به سوی آن حرکت کنید.

2. باورها و اعتقادات: اعتقادات منفی و خودسانسوری را ترک کنید و به جای آن اعتقادات مثبت و قدرتمندی را بوجود آورید.

3. تصویرسازی: تصویر ذهنی موفقیت را خلق کرده و به آن پایبند باشید.

4. برنامه ریزی دقیق: به طور دقیق مشخص کنید چه اقداماتی را باید انجام دهید و چقدر زمان و تلاش لازم است.

5. همکاری با دیگران: از قدرت تیم‌کاری استفاده کنید و با افرادی که هم‌اندیش است، همکاری کنید.

6. ارتباطات مؤثر: مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشید و بتوانید به درستی و دلسوزانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

7. امیدواری و انگیزه: روحیه مثبت و امیدواری را حفظ کنید و همیشه انگیزه و اشتیاق خود را به روز نگه دارید.

8. تجربه و یادگیری: فرصت‌های یادگیری و تجربه را به حداکثر برسانید و از شکست‌ها به عنوان درس‌هایی برای پیشرفت استفاده کنید.

کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" با تشریح این اصول و راهنمایی‌ها، شما را در مسیر تحقق ثروت و موفقیت همراهی می کند و به شما کمک می کند الگوها و روش هایی را برای دستیابی به رویاهایتان تدوین کنید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس