خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 1600000 ریال
قیمت برای شما: 1,040,000 ریال 35 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: دوشنبه 11 ارديبهشت 1402

توضیحات

کتاب اثر مرکب به قلم دارن هاردی و ترجمه مینا کریمی توسط انتشارات نگاران قلم در192 صفحه و قطع رقعی با جلدی برجسته به چاپ رسیده است.

خرید کتاب اثر مرکب را به همه علاقه مندان به موفقیت و کسانی که می خواهند پیشرفت را در زندگی خود تجربه کنند توصیه می کنیم. 

معرفی کتاب اثر مرکب:

کتاب حاضر که از جمله کتاب های دسته موفقیت می باشد توسط دارن هاردی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب درباره چگونگی رسیدن به موفقیت و ثروت مطالب ارزشمندی را بیان می کند. دارن هاردی با این اثر جهشی در دستیابی به موفقیت و ثروت را به خوانندگان کتابش آموزش داده و آنان را در این راه کمک می کند.

کتاب اثر مرکب با ترجمه روان و قابل فهم خانم مینا کریمی، در 6 فصل با عناوین: اثر مرکب در عمل، انتخاب ها، عادت ها، تکانش، تأثیرات و شتاب تدوین شده است.

این اثر در مورد چگونگی کسب موفقیت است، برای دستیابی به موفقیت چقدر زمان نیاز است؟ ممکن است خودتان را گول بزنید اما هیچ نوش دارو، فرمول جادویی و یا راه حلی آنی برای به دست آوردن موفقیت نیست، درآمد سالانه دویست هزار دلار را نمی شود با دو ساعت کار روزانه با اینترنت ایجاد کرد، امکانش نیست در هفته بیست کیلو لاغر شوید، با هیچ چیز نمی شود شبیه بیست سالگی خودتان شوید، هیچ کس با خوردن قرص عاشق نمی شود و با مکرو حليه به هیچ موفقیت دائمی ای دست پیدا نخواهید کرد. خوب بود اگر امکان داشت موفقیت، شهرت، اعتماد به نفس، روابط خوب، سلامت و ثروتتان را در یک بسته از فروشگاه های والمارت بخرید ولی خب میدانید که این طور نیست. ما همیشه در حال مواجه شدن با ادعاهای انگیزشی در مورد ثروتمند شدن، خوش اندام بودن و و جوان تر و جذاب تر شدن هستیم و با تلاش خیلی کم و با قیمتی کمتر از چهل دلار به دست می آید. این پیام های تبلیغاتی ذهن ما را در راه رسیدن به هدف واقعی مان منحرف میکند. از پیام های دروغین و تبلیغ صرف خسته شدم، من عقب نشینی نخواهم کرد تا تماشای این پیغام های پوچ بیشتر از این مردم را به انحراف نکشاند. دلیل نوشتن این کتاب هم این است که پایه و اساس صحيح موفقیت به وضوح مطرح شود، یکی از اهداف این است که آشفتگی را برای شما سروسامان بدهم و شما را براصول اساسی متمرکز کنم. شما هم می توانید با به کارگیری و انجام تمرین های این کتاب به نتایج پایدار و قابل سنجش برسید. شما در این کتاب قدرت اثر مرکب را می یابید و زندگی خودتان را به سمت بهترشدن هدایت میکنید و از آن استفاده میکنید.

ویدئو معرفی کتاب اثر مرکب:

اثر دیگر دارن هاردی: ترن هوایی کارآفرینی

 

سخنان آنتونی رابینز درباره کتاب اثر مرکب:

این نیست که چه چیزی را یاد بگیرید،
چه روش و سبک و راهکاری دارید،
اثر مرکب رمز موفقیت حقیقی شماست.

پیامی ویژه از آنتونی رابینز اظهار او در سه دهه ی گذشته، به بیش از چهار میلیون نفر کمک کرده تا تغییر چشمگیری در زندگی شان پدید بیاورند. مقام های ریاست جمهوری، زندانیان، قهرمانان المپیک، نامزدهای جوایز اسکار، کمدین ها، کارآفرینان ثروتمند، افراد تازه کاری که در ابتدای راه کارآفرینی و ایجاد کسب و کارشان هستند و... برای من فرقی ندارد؛ زوجی که تلاش میکنند تا زندگی شان را حفظ کنند، یا با زندانی که از نظر درونی به دنبال راهی برای تغییر سبک زندگی اش است، صرفا فقط کمک به افراد و اینکه به نتایج درست و استوار و ثابت برسند، برای من مهم است. با داروی یک فرمول جادویی چیزی عوض نخواهد شد، شمانیاز به درک واقعی از ابزار کمکی، روشها و دانش و آگاهی در آن مورد دارید تا الگویی که شما و اکثر مردم را شکست داده تغییر بدهید و معنای حقیقی زندگی را درک کنید.
من و دارن، تصمیم گرفتیم در دوران جوانی زندگی را تحت کنترل خودمان در بیاوریم و به دنبال افرادی که روش زندگی شان را دوست داشتیم، رفتیم و آنچه را که از زندگی آنها یاد گرفتیم در زندگی خودمان استفاده کردیم. ما، جیم ران را مشاور خودمان می دانیم، چون او استاد کمک به مردم است. تا واقعیت و قانون و تمریناتی را که به کسب موفقیت و پیروزی می انجامد، یاد بدهد. او به ما آموخت که موفقیت شانسی نیست. بلکه نوعی علم است، شک نکنید که انسان ها با هم فرق دارند همان طور که پنج انگشت ما یکسان نیستند، اما قوانین موفقیت همیشه یکسان بوده و هرچه میکارید، درو خواهید کرد. زندگی شما هیچ وقت بدون تلاش تغییر نخواهد کرد یا چیزی به دست نخواهد آمد، اگر خواهان عشق بیشتری هستید پس بیشتر عشق بورزید، اگر موفقیت بیشتری می خواهید پس به دیگران کمک کنید تا بیشتر پیروز شوند. وقتی علم موفقیت را مطالعه و مهارت کانی را کسب کردید، شک نکنید که به موفقیت خواهید رسید و دارن هاردی تاییدیه ای زنده برای اثبات این مساله است و همین طور من! او کسی است که اصول ساده را توصیه کرده است. اساس کسب موفقیت را با همین راهکارها بیان می کند، خودش هم از این راهکارها استفاده کرد و در بیست و چهار سالگی موفق به کسب درآمد میلیون دلاری سالانه شد و در بیست و هفت سالگی شرکتی با درآمد سالانه پنجاه میلیون دلار تأسیس کرد. بیست سال اخیر عمرش با تحقیق در مورد موفقیت سپری شده، او همچون موش آزمایشگاهی، هزاران اندیشه و تفکر را با منبع و ابزارهای مختلف امتحان کرد. با شکست ها و پیروزی هایش به درستی این موارد دست پیدا کرد و متوجه شد که کدام فکرو راهبرد درست و کدامیک از آنها پوچ و بی فایده است. در شانزده سال گذشته، بارها با افراد موفق دیدار داشت وی در مورد پیشرفت شخصیتی مشاور موفقی است و از نزدیک با هزاران سخنران و رهبر والا مقام همکاری داشته است. او به هزاران کارآفرین آموزش داده است. به شرکت های بزرگ راه حل می دهد. امور مهم، کارآمد و ناکارآمد را پیدا و جدا میکند. دارن ، ناشر مجله موفقیت در مرکز پیشرفت و موفقیت شخصی است. فیلم مدیران مطرح مثل ریچارد برانسون، ژنرال کالین و پاول لانس آرمسترانگ در مورد موفقیت مصاحبه و بهترین مورد از ایده ها را جستجو و جمع آوری و از بعضسی از ایده های من هم استفاده کرده است. مصرف کننده، ترتیب دهنده ، فیلترکننده، تحلیل کننده ، خلاصه کننده، طبقه بندی کننده و جمع بندی کنندهی اطلاعات در زمینه ی موفقیت و پیروزی فردی و پیشرفت است.
اثر مرکب راهنمایی است که به تمامی این موارد می پردازد و آنها را تحت کنترل دارد تا موارد بر اساس نیازها و خواسته هایشان شکل بگیرند. در واقع این تصمیم خودتان است که آینده ی شما را می سازد، هر تصمیمی که میگیرید هرچند ناچیز می تواند شما را به زندگی ای که آرزویش را دارید نزدیک و یا دور کند و این تصمیم های کوچک هستند که واقعا به زندگی ما شکل می دهند. اگر فقط و فقط دو میلی متر از راه رسیدن به اهدافتان انحراف پیدا کنید، ممکن است همین مقدار کوچک و به ظاهربی اهمیت منجر به انحراف بزرگی شود! غذایی که می خورید، محل کارتان، افرادی که با آنها در ارتباط هستید و حتی نحوهی سپری کردن بعد از ظهرتان تمامی تصمیمات زندگی امروزتان را شکل می دهد ولی گذشته ها گذشته و چیزی که مهم است نحوه ی زندگی شماست، البته بهتر است بدانیم که تغییر به خودتان بستگی دارد، همان طور که دو میلی متر تغییر در مسیر زندگی، شما را به ناکجاآباد میکشاند، همان دو میلی متر شما را به مسیر اصلی و درست هدایت می کند و نکته ی حائز اهمیت این است که برنامه ریزی و هدف داشته باشید و نقشه و مسیر اصلی و درست را پیدا کنید. این کتاب نقشه ی راه و راهنمای جزئیات شماست تا در راستای اهداف و آرزوهایتان قدم بردارید و افکار منفی را دور بریزید و حس کنجکاوی خودتان را تقویت کنید و زندگی تان را ارزشمند کنید. همین حالا شروع کنید و از این کتاب به عنوان ابزاری برای داشتن زندگی بهتر و کسب و کار پیروزمندانه استفاده کنید و به توصیه ها و پیشنهاداتش گوش فرا دهید، مطمئنم که با پیشنهاد کتاب اثر مرکب، بهترین زندگی را به شما تقدیم و ارائه کرده ام.
پرشور و عاشق باشید (آنتونی رابینز)

در بخشی از کتاب اثر مرکب می خوانیم:

بهبود خود

بیایید فرآیند رسیدن به اهدافی را که برای رسیدن به آن مصمم هستید ترسیم کنیم. این فرآیند، فرآیند انجام دادن و در بعضی مواقع فرآیند انجام ندادن است. مانعی که بین شما و هدفتان قرار دارد رفتارتان خواهد بود، آیا لازم است انجام کاری را متوقف کنید تا اثر مرکب شما را به یک مارپیچ رو به پایین نبرد؟ به طور مشابه باید انجام چه کارهایی را شروع کنید تا طی کردن مسیر باعث تغییر شما شود و در یک مسیر بهتر قرار بگیرید. در واقع لازم است چه عادت ها و رفتارهایی را حذف و یا به آن اضافه کنید؟ زندگی شما فرمولی شبیه به این دارد:
انتخاب + رفتار + عادت + مرکب شدن = اهداف شما تصمیم به اقدام به انجام مکرر + زمان = اهداف شما
به همین خاطر ضروری است که کشف کنید کدام رفتارها مسیر منتهی به هدفتان را مسدود و کدام رفتارها شما را در دستیابی به اهدافتان کمک میکند. ممکن است اینگونه فکر کنید که تمام عادت های بد را تحت کنترل دارید، اما -
حاضرم شرط ببندم که اشتباه می کنید. دوباره تکرار میکنم به همین دلیل است که ثبت کردن عادت ها این قدر مهم است. منظورم این است که صادقانه میدانید هر روز چند ساعت را به تماشای برنامه های تلویزیون اختصاص می دهید، چند ساعت را صرف گوش دادن به شبکه های خبری می کنید، چند ساعت را به شنیدن اهداف و دستاوردهای دیگران در شبکه های اجتماعی اختصاص میدهید؟ میدانید که روزانه چند لیتر نوشابه می خورید؟ یا چند ساعت را صرف کارهای غیرضروری پشت کامپیوتریا شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک میکنید؟ و چه مقدار از زمانتان را صرف خواندن اراجیف و شایعات اینترنتی میکنید؟ ...

صفحه 86 کتاب

در پشت جلد کتاب اثر مرکب می خوانیم:

تو نیز می توانی موفق باشی! دارن هاردی در کتاب اثر مرکب خود به بررسی موضوعاتی می پردازد که هر فردی از هر قشر می تواند از آنها در زندگی خود بهره ببرد و اثرات آن را مشاهده کند. در حقیقت اثر مرکب به ما می آموزد که چگونه استعدادهای خود را شکوفا کنیم و از فرصت های زندگی بهره کافی را ببریم و همچنین با داشتن عادت های کوچک و تداوم در انجام دادن روزانه آن ها پس از مدتی نتیجه ی خارق العاده اثر مرکب آن ها را ببینیم تا جایی که در مقدمه ی کتاب آمده است:

مهم نیست چه مهارتی کسب می کنید یا از چه استراتژی و تاکتیکی بهره می گیرید
موفقیت در نتیجه اثر مرکب به دست می آید از همین امروز شروع کنید.

پیشنهاد ما: کتاب اسرار آل محمد

برای خرید کتاب اثر مرکب به صورت عمده با بخش فروش تماس بگیرید.

۰۹۹۰۷۶۳۱۲۰۰

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon

دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب واقعا انسان پرتلاش و موفقی بودند که نتیجه کارها و عادت های ریز ما رو در این کتاب با ما در میان گذاشته است.

کاربر مهمان

دارن هاردی یه انسان سخت کوش و فوق العاده است و خودش هم در زندگی موفقیت رو تجربه کرده اثر مرکب که خرید و خوندنش توصیه میشه نشون دهنده روش دارن هاردی برای رسیدن به واقعیته بدون فریب مخاطب و راه میانبر الکی

کاربر مهمان

دارن هاردی یه انسان سخت کوش و فوق العاده است و خودش هم در زندگی موفقیت رو تجربه کرده اثر مرکب که خرید و خوندنش توصیه میشه نشون دهنده روش دارن هاردی برای رسیدن به واقعیته بدون فریب مخاطب و راه میانبر الکی

کاربر مهمان

خرید کتاب اثر مرکب برای کسانی که دوست دارند به اهداف خود و موفقیت های بزرگ برسند توصیه میشه.

کاربر مهمان

اثر مرکب یکی از بهترین کتاباییه که خوندم

کاربر مهمان

به نظرم علاوه بر کتاب اثر مرکب باید کتاب قطار سرعت به سوی ثروت دارن هاردی هم خونده بشه واقعا نکاتی رو برای کارآفرینی و داستان زندگیش اشاره کرده که ادم با خوندش لذت میبره

کاربر مهمان
سوالی داری بپرس