خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


کتاب اعمال ماه رجب، ماه خدا


قیمت پشت جلد: 330000 ریال
قیمت برای شما: 297,000 ریال 10 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: شنبه 30 دي 1402

توضیحات

رجب ماه بزرگی است که خداوند پاداش نیکی ها را در آن دو چندان و گناهان را پاک میکند. پس چه نیکوست که بندگان توشه راه خود را در این راه پر کنند.

این ماه، ماه خداست. روزهایی که فرشته ها برای آزادی انسان ها از دستان شیطان و بخشش معاصی و بردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند. پیامبر و اهل بیتش نیز برای استفاده حداکثری بندگان ادعیه و زیارات خاصی برای این ایام نقل کرده اند که در کتاب "اعمال ماه رجب، ماه خدا" به آنها اشاره شده است.

معرفی کتاب اعمال ماه رجب، ماه خدا:

ماه رجب فصل روییدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است. 

کسانی که دل در گرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره مندی از برکات آن به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیافت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت کنند.

در کتاب "اعمال ماه رجب، ماه خدا" به صورت کامل تلاش شده است تا تمامی ادعیه، زیارات، اذکار و نماز های این ماه زیبا گردآوردی شود. ماهی که سراسر مهر و لطافت ایزدمنان است.

این کتاب به صورت کلی در چهار فصل به چاپ رسیده است.

در اولین فصل از کتاب به صورت جامع به بیان آثار و فضائل این ماه پرداخته شده است از شب لیله الرغائب گرفته تا فضائل قرائت قرآن و خواندن نماز در این ماه.

دعاهای ماه مبارک رجب که شامل دعاهای امام سجاد، امام صادق و امام زمان در ماه رجب می باشد، دومین فصل از این کتاب است.

بیشترین محتوای کتاب را سومین فصل به خود اختصاص داده، در جایی که برای تمامی روز های این ماه به صورت جداگانه و اختصاصی تمامی اعمال و اذکار ذکر شده است.

در انتها نیز اعمال و نحوه اعتکاف بیان شده.

کتاب "اعمال ماه رجب، ماه خدا" در قطع جیبی و با 144 صفحه به صورت تمام رنگ و با خطی خوانا به چاپ رسیده است.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس