خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 2200000 ریال
قیمت برای شما: 1,914,000 ریال 13 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: پنج شنبه 3 اسفند 1402

توضیحات

یکی از بزرگ ترین عالمان ربانی دوران معاصر را می توان آیت الله بهجت دانست. این عارف ربانی بارها و بارها به زیارت دیدار امام عصر (عج) رفته اند و شنیدن سخنان این بزرگوار پیرامون حضرت حجت بی شک، روشنی بخش راه مسلمانان خواهد بود.

کتاب "بشارت از حضرت حجت" پس از استقبال بی نظیر کتاب دوستان عزیز از کتاب "حضرت حجت" حال به چاپ رسیده است که در واقع خلاصه و متن روانی از آن کتاب ویژه مخاطبان جوان و نوجوان می باشد.

ویدیو کتاب بشارت از حضرت حجت:

معرفی کتاب: ایران در مسیر صعود به قله هاست، این را می توان از آمار های جهانی درک کرد. برای خرید جلد دوم کتاب صعود چهل ساله با بالاترین تخفیف اینجا را کلیک کنید.

همچنین متن این کتاب به صورت ساده تر نوشته شده است تا مخاطبین جوان و نوجوان هم بتوانند بدون هیچگونه مشکلی این اثر را مطالعه نمایند. کتاب "بشارت از حضرت حجت" نسبت به کتاب اصلی یعنی حضرت حجت با قیمتی پایین تر و محتوایی یکسان اما در حجمی کمتر به چاپ رسیده است.

ویژگی کتاب بشارت از حضرت حجت:

کتاب بشارت از حضرت حجت در قالب جدید متناسب با مخاطبان جوان و نوجوان و با تغیرات متعددی در چیدمان فصل ها و همچنین عناوین مطالب نگاشته شده است.

یکی از ویژگی های جذاب این کتاب وجود بارکد های متعدد در آن می باشد که شما عزیزان می توانید با اسکن این بارکد ها، به سایت رسمی مرکز آیت الله بهجت مراجعه نمایید و فایل صوتی و تصویری فرمایشات آیت الله بهجت را ملاحظه نمایید.

معرفی کتاب بشارت از حضرت حجت:

این کتاب به زبانی ساده و روان، خواننده را با ابعاد مختلف شخصیت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آشنا می‌کند.

نویسنده با استفاده از آموزه‌های قرآنی و روایات ائمه اطهار (علیهم السلام)، علاوه بر پاسخ دادن به شبهات موجود، به تفسیر جایگاه ویژه امامت و حکمت غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌پردازد.

کتاب "بشارت از حضرت حجت" با محتوای پربار و سبکی جذاب، انتخاب مناسبی برای علاقمندان به آشنایی بیشتر با شخصیت پرنور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آماده شدن برای ظهور موعود آن حضرت است.

توصیه می‌شود که علاوه بر مطالعه شخصی، از این کتاب به عنوان یک منبع برای برگزاری جلسات و مراسم انتظار هم استفاده شود.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس