خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 3200000 ریال
قیمت برای شما: 1,152,000 ریال 64 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 1 شهريور 1402

توضیحات

داستان وقتی نیچه گریست، حول محور ملاقات های دکتر برویر و پروفسور نیچه می چرخد. مفاهیم فلسفی و روان شناسانه کتاب وقتی نیچه گریست، کمک زیادی به شناخت اهداف اساسی و راه وروش زندگی می کند.

این کتاب را می توان شبیه جلسات روان درمانی در نظر گرفت که در خلال صحبت ها، راه کارهایی برای درمان ناامیدی و غلبه بر وسواس های فکری نیز ارائه می دهد.

همچنین خوانندگان ناآشنا با فلسفه را با فلسفه نیچه آشنا و به خواندن کتاب های این فیلسوف بزرگ ترغیب می کند.

کتاب وقتی نیچه گریست شما را با علم روان کاوی و ریشه ان اشنا کرده و کمک می کند با دنیای درونی و انگیزه های خود بیشتر اشنا شوید و روز به روز قدرتمندتر از قبل در مسیر زندگی قدم بردارید.

معرفی کتاب وقتی نیچه گریست:

کتاب "وقتی نیچه گریست" نوشتهٔ ایرفان دی. یالوم، رمانی تاریخی و ادبی است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد.

این کتاب در قالب داستان به بررسی روان‌شناختی فیلسوف آلمانی، فریدریش نیچه می‌پردازد. داستان در وین در دهۀ ۱۸۸۰ روایت می‌شود و در آن دکتر یوزف بره از دو جانب قابل توجهی با نیچه آشنا می‌شود، یک روان‌درمانگری به نام برئور سالومون و الوی پروحاسکا، بیماری روانی که نیچه باعث مراجعه خود به سالومون شده است.

کتاب در سراسر داستان بین پروسه‌های درمانی و جلسات درمان روان‌شناختی آنها جابه‌جا می‌شود و خواننده را به دنیای پیچیده و عمیق روان‌شناسی و فلسفه هدایت می‌کند. وقتی که نیچه گریه کرد، علاقه‌مندان به تاریخ و فلسفه، خصوصاً آنانی که علاقه‌مند به شخصیت نیچه هستند، لذت خواهند برد.

کتاب از دیدگاه تحلیل روان‌شناسی، فلسفی و تاریخی بررسی می‌کند که چگونه پروسه درمان پروحاسکا تأثیری عمیق در نیچه داشته و به روزگار خود او تعقیب کننده ساده و جوانی خداشناسانه خود را نشان داده است.

اگر به موضوعات مختلفی مانند روان‌شناسی، فلسفه، تاریخ و زندگی شخصیت‌های تاریخی علاقه‌مند هستید، "وقتی نیچه گریست" می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس