خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


زیارت عاشورا


قیمت پشت جلد: 160000 ریال
قیمت برای شما: 104,000 ریال 35 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: يکشنبه 12 شهريور 1402

توضیحات

از علقمة بن محمد حضرمي نقل شده است كه به امام باقر (عليه السلام) عرض كردم كه به من دعايي تعليم فرماييد تا هر گاه خواستم ، از دور يا نزديك ، امام حسين (عليه السلام) را بدان زيارت كرده باشم.

حضرت فرمودند: بعد از دو ركعت نماز ، اگر اين دعا را بخواني (منظور زيارت عاشورا مي باشد) ملايكه ي خداوند براي تو صد هزار هزار درجه و مقام شهيدي را كه همراه امام حسين (عليه السلام) به شهادت رسيده است ، هم چنين براي تو ثواب زيارت جميع پيامبر و رسولان الهي و ثواب زيارت هر كه امام حسين (عليه السلام) را از روز عاشورا به بعد زيارت كرده است ، نوشته مي شود؛ و بعد اين متن زيارت عاشورا را بيان فرمودند.

اثر حاضر متن زيارت عاشورا و دعای توسل و زیارات امین الله (یا حدیث کسا) را همراه با ترجمه فارسي آن آورده است. این اثر در قطع جیبی می باشد.

توجه داشته باشید که در صورت عدم موجودی کتاب فوق، ممکن است طرح جلد کتاب ارسالی متفاوت باشد.

معرفی و خرید کتاب زیارت عاشورا:

برای خرید کتاب زیارت عاشورا همراه با برچسب یادبود  در تعداد عمده می توانید به شماره 09907631200 در ایتا پیام دهید.

خرید کتاب زیارت عاشورا جیبی:

زیارت عاشورا، یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین زیارت‌های شیعه است که به مناسبت شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در روز عاشورا خوانده می‌شود. این زیارت شامل تعریف از اهل بیت (ع)، تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یارانش، توصیف احوال و مصائب آنان در روز عاشورا و نیز التماس شفاعت از ایشان در قیامت است.

زیارت عاشورا در ادبیات شیعی، به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرخواننده‌ترین زیارت‌های معنوی شناخته شده است. خواندن این زیارت، به شیعیان کمک می‌کند تا با یادآوری مصائب و شهادت امام حسین (ع) و یارانش، عاطفه و محبت خود را نسبت به آنان تقویت کنند و در همین راستا، به حفظ و گسترش ارزش‌های انسانی و اسلامی پردازند.

زیارت عاشورا، با توجه به اهمیت ویژه‌ای که برای شیعیان دارد، در بسیاری از کتب و منابع مذهبی به طور گسترده مورد بررسی و تفسیر قرار گرفته است و می‌تواند به عنوان یک راهنمای معنوی برای شیعیان در زندگی معنوی و روحی بسیار مفید واقع شود.

صوت زیارت عاشورا به صورت کامل:

خواندن زیارت عاشورا چه فضائلی دارد؟

زیارت عاشورا، به دلیل شامل شدن تعریف از اهل بیت (ع)، تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یارانش و التماس شفاعت از آنان، از جمله زیارت‌های مهم و مقدس شیعه به شمار می‌آید. در زیر به برخی از فضائل خواندن زیارت عاشورا اشاره می‌کنم:

تأثیر مثبت بر زندگی معنوی: خواندن زیارت عاشورا، به شیعیان کمک می‌کند تا با یادآوری مصائب و شهادت امام حسین (ع) و یارانش، عاطفه و محبت خود را نسبت به آنان تقویت کنند و در همین راستا، به حفظ و گسترش ارزش‌های انسانی و اسلامی پردازند.

دریافت ثواب بسیار: از جمله فضائل خواندن زیارت عاشورا، دریافت ثواب بسیار از سوی خداوند و اهل بیت (ع) است. برخی از حدیث‌ها نشان می‌دهد که خواندن زیارت عاشورا، ثوابی بسیار در دنیا و آخرت به همراه دارد.

دریافت شفاعت اهل بیت (ع): خواندن زیارت عاشورا، به شیعیان کمک می‌کند تا در قیامت، با شفاعت اهل بیت (ع)، به مقصد خود برسند و از عذاب و عذابهای دوزخ در امان باشند.

متن زیارت عاشورا با خط درشت:

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon

برای خرید کتاب زیارت عاشورا به همراه ارسال با باربری با ما در واتساپ در ارتباط باشید

کاربر مهمان
سوالی داری بپرس